جزوه خودآموز نرم افزار WEAP

WEAPweap ابزاری كامپیوتری برای برنامه ریزی یكپارچه منابع آب است. این ابزار چارچوبی جامع، قابل انعطاف و كاربردوست را برای تحلیل سیاست ها فراهم می كند.

تعداد متخصصانی كه WEAP  را به جمع مدلها، پایگاه های داده، صفحات گسترده و سایر نرم افزارهای خود اضافه می كنند، رو به افزایش است.

در این بخش، هدف، رویكرد و ساختار WEAP بررسی می شود. مطالب موجود در خودآموز WEAP نیز معرفی شده است.

ساختار این خودآموز به صورت مجموعه ای از ماژول های مختلف است تا بتواند كاربر را با تمام جنبه های متفاوت قابلیت های WEAP آشنا كند.

بیشتر بخوانید:نرم افزار WEAP (به همراه آموزش دریافت لایسنس قانونی)

هرچند این خودآموز بر اساس مثال های ساده تألیف شده، اما اكثر مسائل مربوط به WEAP را پوشش می دهد. یك مدل پیچیده تر با عنوان “Weeping River Basin” نیز در محیط نرم افزار قرار داده شده كه دارای جزئیات بیشتری از شبیه سازی سیستم های واقعی است.

برای پی بردن به جزئیات بیشتر، فرمول بندی و سایر نكات می توانید به WEAP User Guide مراجعه كنید.

ترجمه این خودآموز بنا بر درخواست مؤلفان این مدل مبنی بر برگردان داوطلبانه راهنمای نرم افزار به زبان های مختلف توسط مهندس بهزاد شریف صورت گرفته است.

در مورد برگردان خودآموز به زبان فارسی چند نكته را باید متذكر شد:

  • هدف از برگردان این خودآموز به فارسی، راحتی كاربران ایرانی در استفاده از خودآموز بوده است. بنابراین سعی شده تا حد امكان از ترجمه كلمه به كلمه متن خودداری شود و بیشتر تأكید بر انتقال مفهوم باشد.
  • در مدل قابلیت انتخاب زبان فارسی وجود دارد، اما تمام منوها به فارسی ترجمه نشده است. به همین دلیل در این خودآموز فرض شده است كه كاربر از مدل در حالت زبان انگلیسی استفاده می كند و آشنایی با اصطلاحات معمول منابع آب به این زبان را دارد.
نام درس:نرم افزار WEAP
سبک نوشتار:تایپ شده
تهیه شده توسط:مهندس بهزاد شریف
تعداد صفحات:202
فرمت فایل:PDF
قیمت:رایگان
پسورد: www.iwse.ir

  1. حمیدرضا لطفی

    خیلی خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *