• نام شرکت :

    شرکت هیدروتک توس

  • نوع شرکت : -مشاور-
  • سال تاسیس: 1393
  • زمینه های کاری:
      آب و فاضلاب با ۴ ظرفيت کاری همزمان
      آبياري و زهكشی با ۸ ظرفيت کاری همزمان
      محيط زيست با ۴ ظرفيت کاری همزمان

[wp_schema_pro_rating_shortcode]

حفظ و ارتقا جایگاه میهن عزیز اسلامی ایران همگام با آهنگ سریع رشد فناوری و توسعه در منطقه و جهان، اتکا به تخصص، هنر و درایت و خلاقیت‌های علمی-فنی نخبگان جوان و خبرگان دانشگاهی و غیر دانشگاهی و بهره‌مندی از همکاری چند جانبه این گروه‌‌ها را بیش از پیش ضروری مینماید.

به طور قطع توان طرح و ایده‌های نو از یک سو و پیاده‌سازی شایسته پروژه‌ها و طرح‌ها از سوی دیگر به نحوی که با مناسبات مدیریتی و چشم انداز توسعه کشور همنوایی داشته باشد، از مهم‌ترین زیر ساخت‌های توسعه پایدار میهن عزیزمان تلقی می‌گردد.

بر کسی پوشیده نیست که امروزه دستیابی به توسعه پایدار تنها با تکیه بر علم و فناوری و عبور از مدیریت مبتنی بر سعی و خطا محقق خواهد شد.

در این راستا گروهی از اساتید دانشگاهی و مهندسین مجرب اقدام به تاسیس شرکت مهندسین مشاور هیدروتک توس نموده‌اند.

لازم به توضیح است که در حال حاضر، با توجه به روند رو به‌ رشد تقاضای آب از یک طرف و محدودیت منابع آب کشور از طرف دیگر، متخصصان آب ایران اسلامی با تکیه بر میراث گران‌بهای گذشته و علوم و فنون پیشرفته امروز، رسالت عظیمی بر دوش دارند.

به همین دلیل از اولویت‌های فنی و تخصصی مهندسین مشاور هیدروتک توس دریافت صلاحیت‌های «آب و فاضلاب» و «‌‌‌‌‌‌‌‌آبیاری و زهکشی» به منظور ادای وظیفه تخصصی و حرفه‌ای در حفاظت و بهره‌برداری بهینه از منابع آبی کشور بوده است.

به علاوه، ‌با عنایت به اهمیت موضوعات زیست محیطی و مدیریت کاهش اثرات مخرب زیست محیطی در مسیر توسعه پایدار اجرای برخی از پروژه‌ها، بدون تردید حفاظت محیط زیست به معنای عام یک ضرورت اساسی و اجتناب‌ناپذیر در عرصه مدیریت کشور بوده و در زمره مهم‌ترین امور به شمار می‌رود و بدون توجه به ضرورت حفظ محیط زیست اهداف توسعه در کشور محقق نگردیده و روز به روز بر مشکلات و معضلات ناشی از آلودگی و تخریب محیط زیست افزوده خواهد شد.

بر اساس سند چشم انداز ۲۰ ساله و سیاست‌های کلان که توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب و به تایید مقام معظم رهبری رسیده است حفظ محیط زیست و منابع طبیعی یکی از بندهای قابل توجه می‌باشد. لذا شرکت مهندسین مشاور هیدروتک توس در این زمینه نیز گواهی صلاحیت اخذ نموده است و در نظر دارد در بخش محیط زیست خود تمام عوامل مدیریت بر محیط زیست را فراهم و در یک فصل مشترک مدیریتی، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و ارتقاء کمی و کیفی مدیریتی، نظامی هماهنگ و متشکل از امور پژوهشی، نظارتی، استانداردسازی و اجرایی را در جهت تحقق اهداف توسعه پایدار ساماندهی و به اجرا درآورد.

مهندسین مشاور هیدروتک توس بالاترین و برترین سرمایه خود را نیروهای متخصص و متعهد شرکت می‌داند. مدیران به همراهی‌ کارشناسان مجرب این شرکت و‌‌ با تلاشی دائم و از طریق همکاری مشترک دانشگاه و جامعه و نخبگان جوان برای ارتقاء و به‌روز آوری سطح توان علمی خود، از شرایط مدیریتی موجود در حوزه فنی و مهندسی کشور بهره گرفته و عزم بر ارائه خدماتی برتر و موفق دارند.

ما در شرکت مهندسین مشاور هیدروتک توس پیمان بسته‌ایم با بکارگیری نهایت سعی و تلاش خود و در کنار استفاده از همکاری متقابل و مشترک با دانشگاه‌های بزرگ کشور از جمله دانشگاه فردوسی مشهد و دیگر همکاران داخلی و خارجی خدمات موثر و ارزشمند فنی و مهندسی را با کیفیتی شایسته ارائه دهیم و سهم خود را در توسعه همه جانبه و ارتقا کیفی طرح‌های عمرانی ، اقتصادی و تولید رفاه در کشور ایفا نمایم.

[wp_schema_pro_rating_shortcode]
لینک کوتاه معرفی شرکت:
آخرین بروز رسانی در تاریخ: ۹ام دی ۱۳۹۷
۱۴ام آذر ۱۳۹۷