برگزاری رویداد ملی سازگاری با کم آبی به میزبانی وزارت نیرو

لینک کوتاه مطلب:

برگزاری رویداد ملی سازگاری با کم آبی به میزبانی وزارت نیرو

دبیر کارگروه ملی سازگاری با کم‌ آبی، از برگزاری رویداد ملی سازگاری با کم‌ آبی و اولین جشنواره ملی آب به میزبانی وزارت نیرو در روزهای سوم تا پنجم تیرماه، با شعار «کسب و کارهای سازگار با کم‌آبی» خبر داد.

بنفشه زهرایی در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع‌ رسانی وزارت نیرو (پاون) با بیان اینکه «روزهای سوم تا پنجم تیرماه، همزمان با هفته صرفه‌جویی در مصرف آب، وزارت نیرو میزبان نشست و نمایشگاه تخصصی سازگاری با کم‌ آبی خواهد بود»‌، گفت: در این رویداد که با هدف تقویت کسب و کارهای سازگار با کم‌ آبی برگزار می‌شود، تجربیات موفق در حوزه‌ های مرتبط با مدیریت مصرف آب معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه روز اول این رویداد به بخش‌ های صنعت، معدن و انرژی اختصاص دارد، افزود: در این روز، شرکت‌ ها و نهادهای دولتی و غیردولتی‌ که صاحب فناوری و تجربه در حوزه‌ های مرتبط با مدیریت مصرف آب، کاهش تلفات و آلودگی آب و بازچرخانی آب هستند، توانمندی‌ های خود را ارائه می‌ کنند.

برگزاری رویداد ملی سازگاری با کم آبی به میزبانی وزارت نیروبیشتر بخوانید:سازگاری با کم آبی چگونه رقم میخورد؟

دبیر کارگروه ملی سازگاری با کم‌ آبی ادامه داد: در دومین روز این رویداد ملی مصادف با چهارم تیرماه، تجربیات موفق سازگاری با کم‌ آبی در حوزه‌ های کشاورزی اعم از زراعت، باغبانی، دامپروری، شیلات و منابع طبیعی ارائه خواهد شد.

زهرایی با بیان اینکه در روز پنجم تیرماه، توانمندی‌ های بخش‌ های غیردولتی و دولتی در حوزه‌ های آب شرب و فضای سبز معرفی خواهد شد، عنوان کرد: در این روز همچنین، اولین جشنواره ملی آب برگزار خواهد شد و از برگزیدگان استارتاپ‌ های مشاغل خانگی سبز و فناوری‌ های نوین در حوزه صیانت از منابع آب و محیط زیست رونمایی و تقدیر خواهد شد.

برای سهولت دسترسی شما کاربران عزیز به آخرین مطالب و اخبار سایت تصمیم گرفتیم تا خبرنامه ایمیلی انجمن علوم مهندسی آب را راه اندازی کنیم. عضویت در این خبرنامه رایگان بوده و برای عضویت کافی است نام و ایمیل خود را وارد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *