اولین همایش آینده پژوهی صنعت آب و فاضلاب کشور

لینک کوتاه مطلب:
اولین همایش آینده پژوهی صنعت آب و فاضلاب کشور

به گفته دکتر امیر محمودزاده، رئیس انجمن آمایش سرزمین ایران، دسترسی به چشم انداز مطلوب صنعت آب و فاضلاب کشور نیازمند برنامه ای مدون جهت راهبردی کردن روش های نیل به اهداف تعیین شده چشم انداز است که در اولویت آن توجه به توسعه پایدار با محوریت منابع آب و جامع نگری در بهره برداری از تأسیسات آب و فاضلاب قرار دارد.

بدین منظور انجمن آمایش سرزمین ایران در نظر دارد اولین همایش آینده پژوهی صنعت آب و فاضلاب کشور را با هدف حصول درکی بهتر از آینده آب و فاضلاب در ایران، تاثیر وضعیت احتمالی آینده آن بر تصمیمات و زندگی مردم و از سوی دیگر توسعه روش های فکری به منظور ایجاد شرایطی بهتر برای تصمیم گیران حوزه های درگیر با منابع آبی با ارائه چشم اندازی قابل وقوع و نیز تعیین مدل استراتژی و آینده نگاری خلاقیت و نوآوری در صنعت آب و فاضلاب را برگزار نماید.

اولین همایش آینده پژوهی صنعت آب و فاضلاب کشوربیشتر بخوانید:فاضلاب چگونه تصفیه می شود؟

زمان برگزاری

۳۰ آبان ۱۳۹۷

محل برگزاری

تهران، میدان فردوسی، خیابان انقلاب، ابتدای خیابان استاد نجات الهی، کوچه مراغه، پلاک ۲، واحد ۳

راه های ارتباطی

تلفن: ۰۲۱۸۸۹۳۹۴۷۸

فکس: ۰۲۱۸۸۹۳۹۴۷۹

تلفن همراه: ۰۹۱۲۹۳۱۳۸۲۸

کد پستی: ۱۵۹۹۶۶۵۹۱۷

 

بر اساس اعلام محمودزاده، حضور در همایش رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت انجمن آمایش سرزمین ایران به آدرس www.amayeshiran.com جهت شرکت در همایش ثبت‌نام کنند.

,
برای سهولت دسترسی شما کاربران عزیز به آخرین مطالب و اخبار سایت تصمیم گرفتیم تا خبرنامه ایمیلی انجمن علوم مهندسی آب را راه اندازی کنیم. عضویت در این خبرنامه رایگان بوده و برای عضویت کافی است نام و ایمیل خود را وارد کنید